Pagini

19 iulie 2010

HOME

"We are living in exceptional times. Scientists tell us that we have 10 years to change the way we live, avert the depletion of natural resources and the catastrophic evolution of the Earth's climate.

The stakes are high for us and our children. Everyone should take part in the effort, and HOME has been conceived to take a message of mobilization out to every human being.


For this purpose, HOME needs to be free.

 A patron, the PPR Group, made this possible. EuropaCorp, the distributor, also pledged not to make any profit because Home is a non-profit film.

HOME has been made for you : share it! And act for the planet."

Yann Arthus-Bertrand
HOME Official Website

2 comentarii:

  1. Non-profit in bani(poate), in in rest.. profita stabilind tot felul de trenduri si de directii noi de gandire si de comportament...
    Este perfect pentru lumea si oamenii de azi, ne tine ocupati cu pseudo obiective(imbracate bineinteles in poleiala si in ambalaje ce le face nobile si marete), in timp ce noi suntem de fapt goi pe dinauntru si am umple acest vid cu orice ne este servit. Goliti de bunavoie insa, sa nu uitam asta. Plantam copacei, platim taxa eco, stingem lumina la ora O in ziua Z, facem economie de orice si spunem la sfarasitul zilei ca suntem exceptionali. Nu zic, sunt bune si lucrurile astea, pe alocuri vitale, dar e important sa nu avem senzatia ca asta este totul. Inn tine am incredere insa :p Te pup.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai dreptate in ceea ce ai scris... dar consider ca exista trei tipuri de atitudine umana fata de problemele de mediu: ignoranta totala, pseudo-activism (oarecum descris de tine mai sus) si activism responsabil; Filmul de mai sus il vad destinat in principal celor din prima categorie... cu scopul de constientizare, cunoastere. Categoric nu este totul, este doar o mica prima treapta dar care si ea conteaza in lungul drum...

    RăspundețiȘtergere