Pagini

05 ianuarie 2010

Nu-l... da pe azi pentru... maine

Nu-l... da pe azi pentru... maine caci... doar prezentul e cel ce exista!
Viitorul... o sa vina oricum, trecutul... deja a trecut!... doar vorbe simple despre lucruri simple dintr-o viata care ar trebui sa fie simpla.

Alexandru Andries - Nu-l dau pe azi pentru maine




Si... uite cum, intr-un moment trist, printr-un mod neasteptat, primesc melodia aceasta de la cel care, prin muzica, obisnuia sa faca noptile de sambata de neuitat... Frumos!... Multumesc! Payback :)

În fereastra-i cerul înramat,
În odaie am scaun si pat
Si pe masa alba, niste pâine...
Lucrurile-mi sunt în geamantan,
Praful nu l-am sters de-acum un an,
Dar nu-l dau pe azi pentru mâine!

Calendarul din perete-i vechi
Si pe covorul vested, cu ciucuri neperechi,
Sunt firimituri uscate de pâine...
Am si doua crapaturi în geam
Si m-a parasit fata ce-o iubeam,
Dar nu-l dau pe azi pentru mâine!

Ieri m-am întâlnit pe scari cu un om ciudat,
M-a-ntrebat:
"De ce te zvârcolesti noaptea în pat?
Stii, parchetul e subred, si se-aude pâna-n baie,
Îmi trezesti copiii care dorm în odaie,
dorm..."

Pe tavan un cerc e, de lumina,
N-am perdea la geam, luna mi-e vecina,
Si pe masa alba, niste pâine...
Singur când ramân, câteodata,
Mai mi-aduc aminte de-un nume de fata,
Dar nu-l dau pe azi pentru mâine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu